Wednesday, 13 March 2013

TRESemmé Vitamin C Deep Cleansing Shampoo

Assalamualaikum n hi readers! Sarah nk share satu shampoo yg sgt awesome dan sgt2 superb iaitu shampoo TRESemme! Sebelum ni sarah pnh bt entri tntng 2 shampoo kegemaran sarah iaitu Schwarzkopf dgn Herbal Essence. Tapi shampoo yg ni lg terbaik la. Camne rupanya, jom tgk...



Sarah beli tresemme deep cleansing utk semua jenis rambut

Sarah dh lama tgk shampoo tresemme ni, tp x brani nak cuba. Review pun sarah x penah baca. Suatu hari tu akak sarah la beli shampoo ni, sarah pn try la guna. hehe. First time pkai trus jatuh cinta sbb...
  1. Kulit kepala rasa bersih sgt2
  2. Rambut lembut selembutnya
  3. Rambut x cpt b'minyak
  4. Kulit kepala x rasa gatal2
  5. Rambut wangi sgt2

    Tapi sarah nk ingatkan satu p'kara bila guna shampoo ni, jgn cuci rambut tiap2 hari. Seminggu sekurang2nya 2 atau 3 kali. Sebab shampoo ni bt rambut lmbt b'minyak, jd takut2 rambut t'lalu kering. One more beli conditioner ye, jgn guna shampoo saja semata mata


     Untuk yg b'tudung sarah syorkan shampoo ni sbb rambut slalu berkuap jd mungkin cpt b'minyak. So, shampoo ni mmg the best. I'm promise! =)

    Walaupun packaging shampoo ni x menarik, tp ape kisah jnji hasilnya t'baik. haha. Jgn pndng luaran je. ; )

    Price utk shampoo ni sarah rasa dlm RM16 / RM17 cmtu la. Tak bape igt

    Memang x rugi beli. Bye~ =)

12 comments:

Alyaliza Zainal said...

wah, mcm best je..mmg sesuai utk bertudung ye? selalunya kalau pakai tudung kulit kepala mmg selalu rasa gatal2..w/pun guna syampu kononnya khas utk org bertudung but still gatal2 jugak..cuma bab nak guna conditioner tu yg liat sket..hehe

Sabrina Tajudin said...

no 1 sgt setuju! rambut mmg rasa bersih sgt! <3

Sarah Harun said...

@Alyaliza Zainal..Mmg best Alyaliza..bg sarah mmg sesuai utk yg b'tudung sbb rambut lmbt b'minyak. x mcm shampoo yg biasa sarah guna masuk 3 ari dh b'minyak n gatal2. bab conditioner tu sarah akui kdng2 liat nk pkai.hehe. tp guna produk ni confirm x liat pkai condttioner sbb hasilnye best. =)

Sarah Harun said...

@Sabrina Tajudin..yay! Sab pn setuju no.1 tu. mmg bersihkan kulit kepala. rasa ringan je

shu said...

waaa! nk tryla..xjmp lg shampoo yg sesuai..

Anonymous said...

mne akak bli shampoo nie..sbb cm x pnah jmpe je..

Sarah Harun said...

@shu..try shu jgn x try. =)

Sarah Harun said...

@shu..shampoo herbal essence pn ok shu dgn dove. Sbb sarah penah try guna dove akak sarah punye.hehe. sarah je blum beli g

Sarah Harun said...

@Anonymous..akak beli kt watson. guardian pn ade. =)

Somi Welan said...

Sarah di mana saya blh dapatkn shampoo ni. Lama dah saya cari tp x dpt2...:(

Sarah Harun said...

@Somi Welan..maaf lmbt reply. sarah beli di Watson atau guardian. :)

Unknown said...

masa kat india saya guna ni. Yang baru punya. Keratin. Mmg best sangat sangat. Ni dah di mesia tak tahu mana nak cari dah

Copyright© All Rights Reserved Sarah In Da Housez!